Breaking News
recent

Bre melun ! Görmez misin ki namaza duruyorum. Ne diye önümden geçersin ?


Mevla Aşkı

Zamanın birinde, âlim zatlardan birisi, bir nehir kenarında namaza durmuş. Mecnun bir kişi, tam o sırada sözde alim zatın önünden geçmiş.

Adam, öfkeyle namazını bozarak, o mecnun kişiye seslenmiş:

- Bre melun! Görmez misin ki namaza duruyorum. Ne diye önümden geçersin? 
Mecnun kişinin dervişe verdiği cevap ise çok ilginçtir:
- Ben Leyla'nın aşkıyla senin namaz kıldığını görmezken, sen Mevla'nın aşkıyla durduğun namazında beni nasıl görüyorsun."
EDİTÖR: BİLGE 
KAYNAK : ANONİM

1 yorum:

Unknown dedi ki...

emin önü yeni camide arkada değil de, hemen yanda ayakkabılıklar var mâlum.
ayyakkabı arkada kutucuklarda olsa bir-kaç defa kaybolan ayakkabı akla gelir ise huşû da Allah mhafaza kaybolur, Allah muhafaza! koydum ayyakkabıyı yanı başıma, varacağım sığınağa yola çıkmadan önce vardım ve ölmeden önce öldüm. artık ne gam, değil mi? birisi ayakkabımı beğense arkasından koşturmadan, telepatik yolla helal ettim, güzel günlerde giyilsin diyorum.

Blogger tarafından desteklenmektedir.